BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

"Κατάρα"

Μπορεί να ξεστρατίζεις λιγάκι. Να παίρνεις άλλους δρόμους, να αλλάζεις συνήθειες, να τριγυρνάς με διαφορετική συντροφιά σε καινούρια στενά. Αλλά υπάρχουν κάποιες σταθερές αξίες -αν και δεν μου αρέσει αυτή η φράση. Στην περιπτωσή μου ας πούμε ένα είναι σίγουρο: Μπορεί να χαθώ για πολύ καιρό αλλά πάντα επιστρέφω...στο μολύβι και στο χαρτί...στο στυλό και στο τετράδιο...στο πληκτρολόγιο και στο λάπτοπ. Αλλάζουν τα μέσα, αλλάζουν αυτοί που τα διαβάζουν ή που δεν τα διαβάζουν. Το γεγονός είναι πως πάντα επιστρέφω στο γράψιμο.

Είναι κάτι που δεν μπορώ να αποφύγω. Είναι η προσωπική μου "κατάρα", και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί ακόμη δεν έχω κατασταλάξει αν είναι κακό ή καλό....Και τι θέλω τελικά για να γυρίσω; Χρόνο, μελαγχολική διάθεση και ίσως λίγη πλήξη ώστε να μπορέσω να απορροφηθώ σε αυτό. Αλλά κυρίως χρόνο...
                      Και μουσική....
                              Και χαμηλό φωτισμό...




Κάποιοι δεν μπορούν τα βράδια να κοιμηθούν μόνοι. Μια φορά μια φίλη με είχε ρωτήσει πως γίνεται να περνάω τόσο μεγάλα διαστήματα χωρίς να μου αρέσει κάποιος. "Πως γίνεται τα βράδια να ξαπλώνεις και να μην σκέφτεσαι κανένα;" Τέτοια βράδια γράφω...

4 σχόλια:

the commentator είπε...

Γεία σου πολύ ωραίο ποστ:) που είχε εξαφανιστει; προσπάθησα πριν λίγα λεπτα να αφήσω comment έκανες edit από ότι βλέπω, τεσπά.. είσαι πολύ τυχερή που έχεις το γράψιμο.. είναι από τις καλύτερες συντροφιές. δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορείς να το θεωρήσεις και σαν κακο όμως. keep writing
ΥΓ το πρώτο σχόλιο που θα σου άφηνα ήταν πολύ καλύτερο αλλά ξέχασα τι είχα γράψει!

doomed είπε...

Mάλλον φάνηκε το ο,τι είμαι καινούρια εδώ! Κατάφερα και εξαφάνισα μέσα σε σε λίγα λεπτά το post!:)
Σίγουρα το γράψιμο είναι απ τις καλύτερες συντροφιές...απλά υπάρχουν στιγμές που η ανάγκη να γράψεις σε πνίγει..δεν μπορώ να το εκφράσω καλύτερα. Πάντως θα συνεχίσω!!

!sweety! είπε...

Η προσωπική σου "κατάρα" δεν είναι καθόλου κακή...Στο λέω -ή καλύτερα στο γράφω-αυτό γιατί στο ίδιο μήκος κύματος εκπέμπω και ειλικρινά,ό,τι κι αν γράψεις θα είναι δικό σου,θα φύγει ένα βάρος από μέσα σου όταν θα νιώσεις πως το έχεις μοιραστεί με κάποιον,έστω κι αν είναι μόνο η οθόνη του laptop σου...Και μην ανησυχείς...Όλοι έχουν περάσει διαστήματα που λένε "Πιο καλή η μοναξιά!"
Καλή χρονιά!!!Goodmorning!:)

doomed είπε...

Γι αυτό το βάρος βρισκομαι και εγώ εδώ. Για να μπορέσω να πω κάποια πράγματα που αισθάνομαι και που σκεφτομαι, οπότε ναι, εχω συμφιλιωθεί με την "κατάρα¨":)
Καλή χρονια και καλώς σας βρήκα!!